czwartek, 8 maja 2014

Rozpoczęcie

Ariana Nowis (Nina Dobrev) to 17-letnia dziewczyna, która nigdy nie zaznała prawdziwej miłości. Jest najbardziej lubianą osobą w szkole. Nienawidzi narkotyków, alkoholu, papierosów i przemocy. Jest z bardziej tych pilniejszych osób. Rodzice dużo od niej wymagają, bo chcą żeby została prawnikiem tak jak oni. Chciałaby przeżyć taką prawdziwą miłość. Nigdy by nie pomyślała, że spotka na swojej drodze taką osobe jak Harry...

Harry Styles (jako on sam) to 21-letni chłopak z nieciekawą przeszłością. Jego mama nie żyje zostala zabita przez przeszłość swojego ojca. Nie utrzymuje z nim kontaktu. Mieszka w Villi jak na takiego chłopaka. Zarabia głównie poprzez walki, kradzieże. Nigdy nie zaznał miłości bierze dziewczyny tylko na jedną noc potem im mówi spi**dalaj. Uwielbia iprezować. Na pierwszym miejscu są walki, narkotyki, picie i palenie.
Nigdy by nie pomyślał, że taka dziewczyna jak Ariana może obrócić jego życie o 180°
_____
PIERWSZY ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ JUŻ WKRÓTCE ! xx

3 komentarze:

  1. Fajna fabuła. Bd czekać na 1 rozdział z niecierpliwością. Mogła byś mnie powiadamiać,jak coś masz mojego fb :) Mam dla cb tylko jedną rade co do powtórzeń w zdaniach,to tylko taka moja uwaga nie hejt :) bo naprawdę w oczy kole,postaraj się nad tym zapanować co do reszty to tak jak mówie :fajna i ciekawa. Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę doczekać się już rozdziału :)
    Jeśli zdecydujesz się pisać tego bloga, poinformuj mnie - @klaudia0614 ( ask )

    OdpowiedzUsuń